Dr Najibullah

Dr Najibullah

Saturday, January 22, 2011

دکتور نجیب الله



اينجا در جــمهور ی افغانستان وطنپرستان خــدمت گذار متواضع به خاطر تأمين مصالحۀ ملی و ختم کردن فتنه جنگ بـرادر کشی صادقانه در برابر خدا و خلق الله عهد کرده اند که تمام سعی و تلاش خود را به خــاطر تأمين صــلح و فراهم آوری شرايط برای ترقی و تطبيق عدالت و برادری افـــغانی صرف خواهند کرد و همه افغانها حق اشتراک در حيات سياسی اقـتصادی و فره...نگی کشور را دارند.


ايــن حــق در قانون اساسی ما تسجيل گرديده است که اين قــانون اساسی دموکراسی چند حزبی را بر قرار نموده، مسايل بيگانه را بدور انداخته پلانها ونظريات مردم ما را به شکل عنعنات ملی به خود گرفته و اعــتبار دين مقدس اسلام را احياء نمود. نماينده گان روحانيون و علمای کرام مقام شايسته شانرا در پارلمان ملی ما احراز خواهند کرد. سيستم چنـد حزبی وائتـلاف نيروهای مختلـف داخـلی راه درست به طرف قطع جـنگ برادر کشی، بر قراری توافق مـلی و صلح در سر زمين باستانی افغانستان ميباشد.


علی الرغم تمام سراسيمگی ها، تناقض گويی ها و طرح های مصنوعی وغير واقعبينانۀ جانب مقابل اميدواريم بالاخره عقل سليم غلبه حاصل کند. رئيس جمهور و حکومت شما تلاش دارند که در افــغانستان صــلح بر قــرار گردد. بــگذار پروردگار ما را درين امر ياری رساند.


دکتور نجیب الله


No comments:

Post a Comment